Friday, August 10, 2007

[礼物] 一生一世

歌手:陈庆祥(阿牛)



我为你着迷
为你着袜唔着鞋
陪你行街睇戏俾埋电话费
爱你我在所不计
你煮菜我洗米
食哂d 碗碟我自己洗
我唔再去睇第二d女仔
你亦都唔好去沟仔
我会一生一世俾好多家用你洗
但系你要同我你要为我
生好多好多个仔
你系我一生一世至爱的皇帝
你话唔制(我唔制)
我至钟意睇你咁样
咋咋啼

如果亲口唱给我听,会更有意思..

4 comments:

夏娃 said...


听到了没有
来啦我免费给你Software A_A

贾爷 said...

等痴情掌柜开麦……

天使 said...

我也是等着。。。哈哈。。。
不知道有没有比阿祥厉害。。。

mapleleaf said...

哈哈~我也一起等~XDD